Kendimi bildim bileli kilo problemi hic yaşamadım. Her zaman fit görünürum ama cocuklugumdan beri selülit problemim var. Eskiden azdi ama takmiyordum dogumdan sonra bacak baldir popo her yerim selulit tarafından ele gecirildi adeta. Dört evresi varmis ya hani bence ben 4.evre falanim. Evde spora başlayacağım. At kılı fırça ile duzenli fircalama ve sonrasında krauterhauf ile cozebilir miyim alti yedi ay icinde sizce? Tecrübe eden var mı ve cok büyük oranda azalttim, kurtuldum diyen??