1defnesmom Kızlar kızım hiç bir şey yemiyor ev sütü veriyorum ama ek gıda sıfır yemiyor ne yapsam sizce süten dolayı mı yemiyor
ArvenMom 1defnesmom süt 3 yaşından önce önerilmiyor bağırsak florasını bozduğu için hiç bir faydası yok.
hehetamam 1defnesmom beraber yiyin tek kendisine yedirmeyin sofralarınızda önce ondan başlamayın sizi de izlesin ballandıra ballandıra ımm diyerek yiyin izlesin. Benimki öyle alıştı mesela öğünlerde bile ben mutlaka bir şey atıştırıyorum karşılıklı.
AnnaGloria 1defnesmom çinko demir b12 vitamin değerlerine baktırdınız mı ? Balık yağı kullanıyor musunuz bebeğiniz de bu durum hep mi vardı yani ek gıda reddi ? Hiç yemiyor dediğiniz biraz daha detaylı söyleyebilir misiniz örneğin 3 öğün toplamda 10 kaşık gibi
1defnesmom elifnsli beni fazla emedi sütüm yetmedi mama yaklaşık bir aydır gündüz vermiyorum sadece ev sütü veriyorum gündüz gece mama
ArvenMom 1defnesmom bir faydası yok doktorlar özelikle belirtiyor ve 3 yaşından önce önermiyor bağırsak sistemini bozuyor yanlış anlamayın kaç yaşında insanım süt içtiğim de beni bile rahatsız ediyor 14 aylık bebek yani
1defnesmom ArvenMom ee ne verim ben. Bu kıza yemek yemiyor mama fayda etmiyor ne yapacağım o kader yemek yemediği için takati yok yürüsün
ArvenMom 1defnesmom bazen çocuklar büyüdükçe huyları değişiyor benim kızımda da oluyor bu diş çıkarma olabilir atak olabilir