minimini1kus benim bebeğimin elinde var bence yoktu doğduğunda 2 hafta sonra oldu resimleri vardı doktora gösterdim büyümüş dedi ben bilmiyordum cildiyeye götürdüm geçer dedi kendiliğinden hiç şu bölüme götür demedi burada bir anneden öğrendim götürdüm çocuk doktoru alan aciyor hematoloji ve onkoloji bölümüne gidiyorsunuz damla verdi bize geçmedi şimdi ağızdan ilaca başladık kafasına karaciğerine kalbine bakıldı temiz çıktı hastanede birçok bebekte var görüyorum kimse bilmiyor bence herkes doğum lekesi diyor öyle olsa ilaç vermezdi doktor iyi huylu tümör dedi onkoloji takipliyiz