14 aylık olmak üzere ikizlerim. Biri kız biri erkek. Kız olan bana yapışık gezse hiç sesi çıkmaz, erkek olan öyle değil altı temiz karnı tok olsun ve iyi uyusun bütün gün kendi kendine oynar. Başlarda ilk birkaç ay ya kvalide ya da annem yanımdaydı. Şimdiki aklım olsa hiç istemezdim. Küçükken evet daha zor tek bebeğe göre çünkü çok ağlıyolar ama bir kere düzeni oturtunca kolaylıyosunuz. Ana kucağına yatırın sallaya sallaya uyutun, emzirme yastığına yatırıp emzirin, mama alıyolarsa ana kucaklarında içirebilirsiniz. Aynı anda ağlayacaklar sakin olmaya çalışın stresi çok hissediyorlar. O yetememe duygusu hiç bitmeyecek. Ben şimdi bile her gece farklı bi vicdan muhasebesiyle giriyorum yatağa. Ama sizden başka anneleri yok unutmayın. Yine de çok yorgun olduğunuzda yardım istemekten çekinmeyin hepimiz insanız, biz iyi olalım ki bebişler de iyi olsun. Allah kolaylık versin 🌸