Enerjikmom ben kullandım, hatta şimdi yine aldım kargoda 👌🏻 kesinlikle işe yarıyor. Sabah aç karnına suya katıp içtim ben. Şişlik, ödem alıp götürüyor ek olarak benim WC sorunum var, çıkamam zor çıkarım afedersiniz bunu geçirmişti.. sonrasında bu tip başka markanın bir sirkesini denedim hiç bir işe yaramadı o yüzden yine bundan aldım ☺️