10 aylık erkek bebegim var gündüz de gece de uyuduğunda uzun süreli uyumuyor. 15 dk da bir kalkıyor.Hele gece gozu kapali aglayarak uyaniyor ve susmuyor.Ne yapsak icli icli ağlıyor.Sonra yorulup susuyor salliyorum uyuyor 15dk.sonra yine aynı.Bu dönemin özelliği mi sizin bebeklerinizde durumlar nasıl?