Şuan kızım yarım şeftali 1kayısı ve karpuz yedi
Akşam 8buçukta yemek yiyor bazı günler akşam yemeğine kadar birşeyler yiyo elinde bazı günler yemiyo sizce iyi mi meyve ve akşam yemeği arası veya tutar mı akşama kadar
19aylık
Püre halinde değil doğranmış şekilde yedi