Kizlar bebegim 10 Ay 10 günlük 4. Aydan beri mama içiyor bu aya kadar her mama yi biberonu denedim surekli zorla içiriyorduk şu son 1 haftadır hepten bıraktı asla istemiyor bende en azindan 1 yaşına kadar mama alsin anne sütü almıyor diye 2 gündür mamayi bebe bisküvisi yada bebek irmigi vs ile yapıp veriyorum bu sefer de kabız yapıyor diğer türlü asla içmiyor inanın çöpe gidiyor yazık oluyor verdiğimiz paralar keske yese tabiki de parasında değilim mama dışında masallah her şeyi yiyor içiyor yemek yemeyi seven bi bebek çok şükür ama mama da anlaşamadık simdi kessem sizce olur mu illa 1 yaşı tamamlamak gerekir mi