Hanımalar 15 aylik oğlum var geçen ayın 11 de benim yumurtlama günümde malesef ki eşimin dikkatsizligine kurban gittim korunmasız ilişki oldu ve bugün de ayın 11 ve hafif lekelenme tarzında kanamam olmuş..geçen ay adet gördüm ayın 24 de bu ayki adetine de 13 gün var…şimdi sorum su bu lekelenme yumurtlama l3kelenm3si mi yoksa hamilelik olabilir mi ???çok şaşkınım çünkü ilk defa yumurtlama günümde kanamam oldu ve çok korkuyorum rabbim en iyisini bilir tabiki de ama hayırlısı artık…Basına gelen var mı acaba