Mygirlmybaby Kızlar doktor boğazda enfeksiyon var dedi ve pelisin iğne verdi ve alerjisi var mı bilmiyorum. O yüzden yaptırmak istemedim. Dolven verdiler şırıngayla. Daha geçmezse evde ne yapabilirim?
aslhnkrts Mygirlmybaby iğneyi vurmadan önce test yapıyolar mı onu sorun bence bazı doktorlar yapıyo alerjisi var mı diye
asam Mygirlmybaby igne yazdigina gore surupla gececek duzeyde dgil demek ki zten 5 yasindan kucuklerde igneyi hastane disi bir yerde yapmiyolar yaparkende ilk defami yaptiriyosunuz die soruyolar solerseniz eger onlar ona gore hareket ederler
bebegiminbesigicamdan Mygirlmybaby bence yaptirin ve hastanede bekleyin ona gore bi yol izliyorlar bende penisln alejisi var cok kucukken hastende yapilmis annemlere ayrilmayin hastaneden denilmis beklemisler her yerim kizarmis alerji olmus
Noname21 Mygirlmybaby penisilin zaten sadece acilde yapılıyor ama antibiyotik neden vermedi çok mu hasta
Mygirlmybaby Noname21 ateş tekrarlıyor. İğneyi yaptırmadım. Dolven veriyorum olmuyor. Augmentin versem bir şey olur mu
bebegiminbesigicamdan Mygirlmybaby iyi hastalikla siz ve evladiniz ugrasir sonucta hastane ilk penisiline alerjisi olan bebek sizinki degil daha alerjisi var mi o bile belli degil Gecen senesi ben enfeksiyon gecirmistim doktor penisilinsiz gecmez her dozu hastanede vurdur bekle demisti alerjim var dedigim halde demek ki onemli bisey
incismom Neyi göze alamazsınız anlamadım? Daha kötü olursa ne yapacaksınız? Cahil cahil konuşmayın. Benim kızım alerjik bir çocuk. 4 tane penisiln verdi. Acilde yapıp yarım saat bekletiyorlar zaten. Alerji olursa da hemen müdahale ederler.