Geçmiş olsun umarım tekrarlamaz panik atak bende de var birden en ufacık birşeyde bile telaşlanıyorum öyle böyle değil yani 12 ci senemde anne oldum kaybetmekten çok korkuyorum sanırım ondan ama böyle birşeyde sağlam olmamız lazım çünki ilk müdahale annenin işi en yakın o oluyor genelde evladlarımız için No panic