1gunes ben evlendigim sene yaptirdim ilk bir sene cocuk dusunmuyorduk yapan doktor ısrarla yaptirma aylik yaptır demişti dinlemedim yaptırdım herkeste aynı mı oluyor bilmiyorum ama benim 2-3 ay hergun kanamam olmuştu alakası var mi bilmiyorum sonra da 3 sene çocuğum olmadı hormonları ciddi bozuyor