htcshn2002 Bebeğim 2 aylık 3.ayında işe başlamam lazım ne biberon ne emzik tutmuyor sadece anne sütü alıyor biberon ve emzik de phlips avent aldım ama reddediyor hiç bir şekilde almıyor nasıl tutturucam bilgisi olan var mı
Tusa_ htcshn2002 geç kalmışsın biraz eğer yeni denediysen başta tuttunca tutuyorlarmış sonra almıyorlarmış ama tabi uzun zamandır deniyorsanda bebek istemiyordur yapıcak bişey yok malesef benim kızımda 1 ay boyunca vermedim sonra verdim ilkten tutmadı 2 hafta sürekli denedim farklı zamanlarda öyle tuttu
htcshn2002 Tusa_ evet ilk başta vermedim sonra sonra denedim ama olmadı. Keşke ilk başta verseydim bilemedim ki bende baya uğraşıyorum ama yok
tazebiranne_ Tutmayan tutmuyor Sayısız emzik ve çeşitli biberonlar en pahalısından ucuzuna kadar denedim ama almıyor itiyor 😂 bizde tek anne sütü ile devam ediyoruz çok zor oluyor tahmin edebiliyorum