crazyymommy Bebeğim 8,5 aylık tüm gün yürüyor elimizden tutarak. Bu da haliyle yoruyor. Yürüteç çok zararlı dedikleri için almadım. Yürüme arkadaşı önerenler oldu ama ona tutunurken düşmez mi acaba ? Güvenli bişey mi kullananlar yazarsa sevinirim. ☺️
Miracinannesi_ crazyymommy kimisi ağır kimisi hafif oluyor fisher priceninkiler ağır onlardan düşmez ama çok pahalilar bizimkini a101 den aldım yeni yeni kullanmaya başladı birnkere düştü dediğin gibi
25bby crazyymommy chicconunki var bende kullanıyorum bebeğiniz çok küçük bence onun için ama siz bilirsiniz ben tehlikeli buluyorum düşme riski çok fazla güvenli gelmedi bana
25bby crazyymommy kullanıyorum derken 1 2 defa kullandım şimdiye kadar bebeğimi güvenip bırakmadım onunla yani 14 aylık bebegm suan
FerideDeniz crazyymommy düşmüyor merak etmeyin. Biz de sizin kadarken kullanmaua başladık. Oğlum 10 ay 20 günlükken yürüdü. 😊