BirDuaMeselesi Azizbebek merhaba bende beytüşşebap a yeni geldim tayin döneminde kızımı anaokuluna göndermeyi düşünüyorum
Azizbebek BirDuaMeselesi lojmandami oturyorsunuz bende daha yeni geldim çok uzakmis ana okulu bizim buraya 😕
BirDuaMeselesi Azizbebek yoo dışardayım benim eve yakın şükür okul ve din kayıt yaptırdım çocuklar çok sıkılıyor ya
Azizbebek BirDuaMeselesi yaa çok şanslısıniz arabayla gidilir ancak bizim burdan okula vs bende sıkıldım tek başına park var burda oğlum sıkılmadi hiç hemen alıştı😂