Kizlar oglumu sunnet ettirecem devlet hastanesinde doktor bana uyutarak dikisli sunnet yapacagini söyledi.Onayliyor musunuz dedi evet dedim.Yalniz cevremdekiler bana uyutarak sunnet islemi yapma her cocugun bunyesi farkli dir iste olumlerde oluyor falan dediler sizce yapiyim mi yapmiyim mi bilemedim