Ne verirsen ben hariç emiyor. 30 ml süt sağıyorum onu içiyor. 60 ml mama yapıyorum ardına onu da içiyor. 1 saat sonra tekrar istiyor. Sanki hiç vermemişiz gibi öyle aç. 🤷♀️ doktora da sormayı unuttum. anahtar dan akşama kadar en fazla 1 buçuk saat bekliyor. Mesela en son süt sağdım 2 öğünü birleştirip sağdım 60 ml çıktı. Bir de 60 ml mama yaptım. İçti. Aradan 1 buçuk saat sonra tekrar 60 ml mama yaptım. 30 ml süt beklemede şuan uyuyor sıpa. Versem içer. Bebe çatlayacak diye korkuyorum.