oncul Sabah uyandığımda sol göğsüm biraz ağrıyordu , süt geliyor her şey tamam ama ağrıyan yer şuan kızarmaya başladı. Sertlik vs yok . Bu mastit mi kızlar yoksa göğsüm mü tıkanmış. Ne yapmalıyım. Çok korktum lüften yardımcı olun 😔
Miracinannesi_ oncul ters kucaklama pozisyonu ya da koltuk alti pozisyonunda emzirin bir iki emzirmede düzelecektir mastitin en kolay çözümü bu
bsrashn Duşa girin sıcak suyla güzelce masaj yapın çıkınca zeytinyağıyla ovup masaj yapın ben öyle rahatlamıştım bide sıcak kompres havluyla. Bol bol emzirin.
seymavmustafa Hemen sıcak bi duşa girin güzelce masaj yapın çıktıktan sonra sıcak havlu koyun bol bol emzirin acısada hemen geçiyo