10 aylık bebeğim bebek arabasına binmiyor. 7. Ayından beri bebek arabasına bindiği an inanılmaz ağlıyor, başta ayrılık kaygısı geçer diye bekledim ama hala aynı. Oyuncak koyuyorum, yanında duruyorum nafile. Dışarı çıkarken inanılmaz zorlamaya başladı. Önerisi olan ya da başına böyle bir durum gelip düzelen var mı?