nehirbebek137_ Sızın bebegınızde böle kusuyor mu ek gıda cok zor gecıyor bızım için asla kabul etmıyor cıvık ve sulu ise yıyor prınc tanesıne tahammulu yok 6 kg henuz sureklı gunde bır kez agız dolusu kusması var ek gıdaya basladık baslayalı gunde bır kez kusuyor
curlymomms nehirbebek137_ ben ilk direk pütürle basladim hic sivi vermedim ilk ek gida deneyiminiz nasildi? tadimdan bahsediyorum mesela bir ara ailemle syni ortamda bulunduk 1 hafta kadar onlar hep corba yap yedir vs vs dediler bosluguma geldi 3-4 gun corbs yedi ve eve dondugumuzde puturluleri kabul etmiyor öğürüyordu.. ama suan tekrar alisti asla tam sivi vermiyorum muhallebiler haric yemekleri hep catalla eziyorum corba vs yaptiysamda icinde semizotu ispanak bogazina ip gibi takilacak seyler varsa 15 saniye kadar blendirla sadece parcaliyorum ama hala puturlu kaliyor.. deneyin vazgecmeyin alisacaktir mutlaka
sdakaan Çok zorlamayın benimkide 6 aylıkken sürekli sıvı şeyler yiyordu pütürlü çok zor öğürüyordu sürekli deliriyodum şimdi 9 aylık herşeyi yiyip artık
nehirbebek137_ marsiyen 15 gun sonra 9 aylık olacak ama hala puturlu yemıyo kusuyo gunde 1 kez dolu dolu kusuyor
sdakaan Bize özenmeye başladı biz yerken azar azar verdim ağzına mesela köfte yiyorduk parça parça verdim yedi sonra ekmek istiyordu uzunda parça verdim yedi derken derken yemeye başladı . Ama tabi çok az veriyorum çiğneyeceği şekilde elimde ezip veriyordum