Selam arkadaşlar kızım 3 ay 4 günlük 2500 doğdu sonra sarılık felan zor doğum olunca şekeri düştü uyudu uaynmadi derken 2300 e indi hep iştahsız zaten doğdu doğalı gece sadece 2 maximum 3 kez emer onuda ben veriyorum oda az az öyle sürekli emen uzun uzun memede kalan bı bebek değil mama aldım belki içer diye onuda günde bir bazen 2 veriyorum 30 CC içiyor 60 i coook zorr içiyor haliyle kilo alımı çok yavaş ne yapmalıyım şimdi 5200 felan koskoca 20-30 günde 200-300 gram alıyor çok üzülüyorum neden böyle 3-4 saatte az bişey emiyor nasıl düzelir. Yardımcı olursanız sevinirim varmı böyle olanlar