2 aylık bebeğim . Emzirme konusunda sıkıntıdayım şu sıralar. Daha doğrusu bebeğimin dilini çözemedim. Emiyor süt geliyor fışkırıyor yaklaşık 40 dk her iki memede kalıyor , bir memeyi emerken ortasında ağlıyor diğerine aliyorim onu da biraz emiyor yine ağlıyor ,sonra diğerine geçiyorum orda da emerken agliyor en son kucağıma omzuma alıp evde hareket ederek sırtına vuruyorum sakin sakin duruyo. ya da yüzüstü göğsümde uyuyo. Aç olduğunu düşünüp mama veriyorum onu da içiyo bazen kusuyo bazen kusmuyo genel olarak kusan bi bebek değil zaten. Ben deli oldum artık nedir bu akıl fikir verin nolur bana 🤦♀️ psikolojim bozuldu artık.