miamia Söylediğin gibi çok hoş minimal durur halıların çok hoş bu arada halı arayışındaydım fikir oldu. Bizim binayı yapan beyefendi baya büyük yapmış girişi yani 2 tane 6 metrekare giriyor hala da boş alan kalıyor onun yerine odaları büyütmeyi düşünmemiş maalesef o yüzden çok boş duruyor