dilekoktay Bebeğim 32 günlük oldu 60cc mama yiyor ama mamadan önce emziriyorum yutma sesi de geliyor Sizce normal mı ? İnternette 90 cc yazıyor içmesi gerekiyor yazıyor şaşırdım ? Sizce ?
moonlight__ dilekoktay daha fazla bile içebilir gayet normal her bebeğin kapasitesi gelişimi farklıdır kuzum
Zehrabaysan dilekoktay her bebek farklıdır bana 60 cc dedi doktor kızım hep ağlıyordu.Meğerse açmış 120 veya 90 cc veriyorum doyuyor
mysozclk dilekoktay kızım 7 aylık saate 60 2 saate 90 anne sutu alıyor sadece aylardır boyle yarim yamalak ıcıyor kılo alımı da ıyı doyuyordur ondan oyle ıcıyordur
birprensannesi41 her bebek farklıdır 60 cc doyuyorsa sorun yok kimi bebek daha fazla içer iştah meselesi zaten fazla geleni kusuyorlar cnm benim