Birbahargunu Kızlar goondan geçmeyi düşünüyorum daha doğal içerik olduğu için goonda tek bir sorun yaşamadım ama içinde pamuk yok mesela o yüzden daha doğal bir bez denemek istiyorum bir yandan da pişik falan olursa diyorum. Genel olarak bu bezden memnunuz
DevosMom Birbahargunu bionatural pişik, sızdırma ve taşırma yaptı. Kalıbı aşırı küçük ayriyeten lastik izi de ysptı. Hiç memnun kalmadık goon kullanıyoruz biz de şuan
yavrupandaannesi Birbahargunu 7 ay 17 gündür kullanıyorum bir sorun yaşamadım sızdırma pişik lastik izi sıkma vs olmadı açıkçası
aven Birbahargunu asiri memnunum hic degistirmedim cogu kisi tasma yapiyor demis dogrudur tabiki ama ben hic tasma yasamadim cok sukur ki gece asla bez degistirmiyorum.Bi deneyin ama mutlaka lastiklerini duzeltin
Happybaby06 Birbahargunu sleepy tüm bezleri kötü ilk ay denedim bıraktım incecik sızdırma yapıyor hem uygun hem kaliteli sorarsan molfix pure sari paket primaya yakin
Birbahargunu DevosMom yaa ben de bionatural diye sırf denemek istedim goon çok yumuşak aslinda ama içindekiler kısmında pamuk içermediği yazıyor ben de daha doğal varsa denesem mi demistim risk o zaman
Klmn123 Asla tavsiye etmiyorum kalıbı küçük pamuklu değil çok sert kağıt gibi ve çocuğumu pişik bile değil resmen yara yapti nasıl bir natürel bez onu anlamadım
Birbahargunu Klmn123 ya aslında goon un içi aşırı yumuşak ama pamuksu yunusaklik diyor ve açıklama kısmında ürün pamuk içermez yazıyor
Birbahargunu Klmn123 Allah Allah aynen bio natural diye ben de denemek istemistim. Goon çok yumuşak pamuk icermemesine rağmen
DevosMom Birbahargunu elyaf var sanırım pamuk yerine. Ben çok memnunum valla ya Molfix, Sleepy, Baby Turco, bebem naturalden sonra geçtik hepsinde sorun yaşadık
Birbahargunu DevosMom ben de goondan çok memnunum doğduğundan beri kullanıyorum sorun yaşamadım ama işte organik şeyi geldi bana bı neyse goondan devam😂