Mrb kızlar 20 gündür ürtiker le cebelleşiyorum 5 ay 21 günlük kızım var emziriyorum. Daha önce de ürtiker geçirmiştim 2 yıl önce aşı oldum 6 ay çok tehlikeli bir aşı yine kötüyüm yine büyük ihtimal aşıya başlayacağız çünkü tek çarem aşı. Şu anda duygusal olarak çok kötüyüm kızımı emzirmemem lazım nasıl bırakacağım nasıl mamaya alistiracacagim 10 gün sonra test yapacaklar ona göre tedaviye başlayacağız 🤦🤦🤲 kızım hep gözümün önünde keşke böyle bir rahatsızlık olmasaydı kendimi suçlu hissediyorum elimde olan birşey yok🙄🥺