asliarya Kızlar doğduğundan beri sleepy kullanıyorum fakat bazen taşma yapıyor. Değiştirmek istiyorum ama hangi bebek bezi daha iyidir bilmiyorum. F/p olan bebek bezi öneriniz varsa alırıım 💕
adl9 asliarya ilk doğdugunda prima kullandim hassasdi cildi. Sleepyi begenmedimm ilk aylarda denedim. 3 aylikdan sonra baby turco kullandim cokda begendim ve memnundum 12 aylik olduktan sonra pure baby aldm fiyati da gayet uygun memnunda kaldim şuanda pure baby kullaniyorum
Sblatc asliarya bende işk sleepy aldım taşma yapıyodu arada uzun zamandır bebem natural kullanıyorum fiyatıda gayet uygun bezlere göre👌🏻
1pek asliarya migrosun kendi bezi minies çok güzel benim çocuklarım hepsi iriydi taşma sızma yaşamadım hem ince yapısı var hem taşırmıyor piştikten yapmıyor ve de uygun fiyatlı çok sıkışırda migrosa ugrayamazsam baby turco oda aynı şekilde
Kbrbydk asliarya Molfix mavi paket hem uygunn hem yumuşacık. Sleepy ince ama beden sıkıntılı. Minies kullandım o da hem beden küçük geldi ve sert yapısı biraz. Molfixle aynı fiyatta yakalayınca molfixe devam ettim.
123aa Molfix püre soft ve goon yapı olarak ayni ve çok güzel ama pahalı uygun bulunca alıyorum ben bulamazsam mavi molfix kullanıyorum
asliarya Goon bende kullandım evet iyiydi ama beden olarak küçük gelmişti pek verim alamamıştık o yüzden sanırım bir beden büyük kullanmak gerekiyor
churchill asliarya prima kullaniyorum biraz pahali ama iki cocuguma da kullandim hic taşma pisik problemi yaşamadım
huniliabla asliarya geceleri 14 aylık ıkızlerıme sleepy kulot bez kullanıyorum gunduzlerı paddlers kullanıyorum tavsıye ederim pamuk oranı yüksek ve dandık bezlere göre fiyatı daha makul n11 den kuponla falan alıyorum baya düşüyor
ENERCII asliarya A101 markasının soffio bezini kullanıyoruz bu zamana kadar hiç sızıntı yapmadı öneririm 🥰