Doğum yapalı 3 buçuk ay oldu 2. ay gibi saç dökülmeler başlamıştı ama özellikle 15-20 gündür sürekli dökülüyor. banyoda gider tıkanıyor, saçımı taramaya korkuyorum, evin içinde topladığım halde bile dökülüyor ve artık başımın üstünde bayağı bayağı açılmalar başladı aşırı moralim bozuluyor. doğumdan sonra dökülmenin normal olduğunu biliyordum ama resmen ayrım çizgim açıldı çok belli dökülmüş olduğu. Böyle giderse kel kalacağım diye korkuyorum doğumdan sonra ilk ay kan tahlilleri yaptigimda bütün değerlerim normal çıkmıştı bu yüzden takviyelere pek gerek yok demişti doktorum. Yine de içinde her şeyi bulunan bir emziren annelere yönelik bir vitamin içiyordumo da sindirim sistemini kötü yönde etkilediği için nasıl olsa değerleri de iyi diye onu bırakmıştım 🤦🏻♀️bugün tekrar ona başladım dahiliyeden randevu aldım kan değerlerime baktıracağım ,ayrıca biberiye suyu söyledim dışarıdan müdahale edebileyim diye ama çok üzgünüm saçımı salmaya korkuyorum artık üstü boş göründüğü için sürekli toplamak zorunda hissediyorum 😓Tekrardan buralarda saç çıkar mı ve bu dökülmeyi ben nasıl azaltabilirim tecrübeli olanlardan ekstra tavsiyeleriniz varsa mutlaka bekliyorum 🙏 [
](https://)
Işık altında çektim özellikle o zaman daha da belli oluyor dökülen yerler