emirtimr1 Merhaba hanımlar doğum yapalı 4 gün oldu günde ortalama 4 litre su içiyorum malum adana sıcağı🥲 ama soğuk başka ne içebilirim bebeğe de gaz yapmayacak şimdiden teşekkür ederim 🙏🏼
adl9 emirtimr1 ayy siz bunu yaznca aklima kayinvalidem eltime doğumdan sonra sütün üşür diye su vermemiş içirtmemis aklima o geldi hani soguk da sicakda icmeyin demisler ya sizede ne alakasi var ki 😆😆😆 asiri buz gibi soğuk olmasin normal bi soğukluk da olması süte napabilirki
sek_kahve emirtimr1 elma suyu, lohusayken bal gibi gelirdi tadı. Lohusayken her şey lezzetli geliyordu gerçi 😄
Okuyanbiranne emirtimr1 şerbet içebilirsiniz. Vişne şerbeti,reyhan lerbeti,lohusa şerbeti, kayısı kompostosu ev yapımı limonata
emirtimr1 Okuyanbiranne evet ev yapımı limonata demişti yukarda bir hanım efendi dolapta vardı içiyorum şimdi🤓😂
emirtimr1 adl9 kız o nasıl kv tövbe yarab ben emzirirken yüreğim yanıyor 😂 dikkat edeceğim çook teşekkür ederimm🥰💜
sek_kahve emirtimr1 dene dene, bir elma suyunu ölmüş gibi içtim, bir de poğaçayı ölmüş gibi yedim 😅 şifa olsun canım