Arkadaşlar lütfen yardımcı olun fikir verin kızıma neredeyse 1.5 aydır ön hazırlık yapıyorum kitaplar etiket yapıştırma tuvaletini yapan bebek anliyo ama asla lazimliga yada klozete oturmak istemiyo klozeti görünce zaten ağlamaya başlıyor bizim 1 yaşından beri kabızlık sorunumuz var ilaçla ve lifli meyvelerle anca yapabiliyor makatta da küçük bi çıkıntı var ondan canı acıyor bunun için cocuk cerrahına gittik bağırsakları baya dolu olduğu için lavma verdi 5 tane 10 gün sonra gelin dedi artık kızım altını açtığım da korkuyordu bisey yapicaz diye her neyse doktor bana bez için çok geç kalmışsın dedi ama çocuğum hazir değil hazir olmayan çocuğu nasıl zorla ogretebilirim ki zaten hazir olmadığını bildiğim için psikolojik olarak kafama çok takiyordum ama 4 gün önce bezi cikarma kararı aldım ilk gün altına kaçırdı doğal olarak ikinci gün 2 kere falan lazimliga yapti altına kaçırdığı da oldu üçüncü gün lazimliga oturmak istemedi çişini tutuyor kitaplarla oyuncaklarla zar zor oturtturuyorum bugün dördüncü gün asla ama asla oturmak istemiyor yine çişini tutuyor oturttugumda hemen kalkiyo bitti diyo oysa bisey yapmamış bu süreçte tabi agliyo istemiyor ama çişini kakasını yaptığı zaman mutlu oluyor çişe kakaya bay bay yapıyoruz etiket yapistiriyoruz odulde veriyorum ama hala oturmak istemediği için agliyo daha fazla zorlayıp psikolojik olarak soğutmak istemiyorum ama daha erken mi devam mı etmeliyim bilmiyorum