Bebeğimi uyutamıyorum :( uyuyunca da uyandıramıyorum. Günün yarısı uyanık nerdeyse. Yenidoğan çok uyur derler ama bizimki asla uykuya geçemiyor. Kavga dövüş emiyor doyduğunu düşünüyorum çünkü tüm bezleri çişli oluyor 5 saatte 5 bez değiştirdim mesela bugün şu saate kadar. Memem sürekli ağzında fırt fırt ama kuvvetli çekmiyor ağzında tutuyor öyle dalıyor yatırıyorum hemen uyanıyor. Kucağımda uyuyor yatırıyorum yine aynı. Elleri hep ağzında. Çözemedim bunu. Beyaz gürültü de açtım o da boş çıktı :/ gözlerim tutmuyor uykusuzluktan ben böyleyim o nasıl dayanıyor anlamıyorum