Merhaba sevgili anneler benim sıkıntım şu çözüm bulamadım hala. 22 aylık rutinler sonrası yanına uzanarak karanlıkta uyutuyorum. Uyuması en iyi ihtimalle 40 dakikada genelde de bir saate yakın sürüyor. Ağlama yok, döne döne konuşarak uyumak istiyor ama bana karanlıkta fenalık geliyor. Bebek arabasında olsa 5 dakikada uyur ama alıştırmadım. Öğle uykusu da aynı şekilde uzun sürüyor. Süreci nasıl kısaltabilirim veya ben olmadan nasıl uyuyabilir bulamıyorum. Odadan çıkarsam anında ağlıyor asla dayanamıyorum zaten. Artık 2 yaş olmak üzere uykuya dalması kısa sürmeli veya bensiz uyuması için bir şeyler yapmam lazım. Belki yaşadıklarından önerisi olan olur diye sormak istedim.