ayanar27 selamlar haftaya tatile gideceğim ve tam regl zamanıma denk geliyor bu doğum kontrol haplarını nasıl kullanıyoruz geciktirsin diye bilgisi olan var mı ?
Nova ayanar27 Ben böyle durumlarda tarlusal kullanıyorum. Reglime 3-4 gün kala başlıyorum ve sabah akşam içiyorum. Bıraktıktan 2-3 gün sonra regli oluyorsunuz tekrar. Bir ara reçetesiz verilmiyordu. Kadın doğum doktorunuza danışmanızı öneririm.
queenx ayanar27 Primolut vardı o işe yarıyor ama emziren anneyseniz bilemiyorum doktorunuza sormakta fayda var
bbsrps ayanar27 hiç gerek yok haplara tarçın yiyin hergğn çay kaşığıyla ben bi senesi onla geciktirdim yada tampon kullanın