Masalbursa Benim yeğenim 3 e kadar nereye gitsek ağlayan memnun olmayan bir çocuktu, annesini 1 dk bırakmazdı. 3 yaştan sonra çok uslandı, şimdi heryere gidiyorlar hiç ağlamaz, annesi oturur çay içer o kendş oynar.
E arada huysuzlukları olur bu zaten normal. Fakat 3 yaştan sonra anneden birazda olsa bağımsızlaşıyorlar, daha rahat oluyor bence.