BulunurHintKumasi doravedoruk sezaryen mi doğumunuz? Ben iki sezaryen yaptım ilkinde böyle bir şey yaşadığımı hatırlamıyorum ama bunda sezaryen yeri çok fena kaşınıyor 🥲
kirpisonic doravedoruk ben ve üst bacaklarım kaşınıyor çatlak kaynaklı zannettm ama üst bacaklrım alerjik gbi
Sule_pyrz23 doravedoruk bende var ama benim yirtiklarim olduğu için kaşınıyor. Sizin de mi yırtıldı yani çatladı
doravedoruk kirpisonic benimde göbek çatlak diye düşünürken bacaklarımda kısım kısım başladı ve suan çoğalmış durumda hastaneye gideceğim geceleri artıyor kaşıntı galiba ürtiker
ebrarglnr Allahimm bir an önce iylesirsiniz inşallah ben tam 4 ay çektim onu vücudumun heryeri kabarık kabarık olmuştu hemde kocaman kocaman doğum sonrası oluyormuş cildiye krem verdi sadece rahatlatıyordu böle bacaklarım morarana kadar kasiyordumm
doravedoruk ebrarglnr evet evet aynı durum oldu iğne vurdurdu ilaç ve jel verdi ama sadece iğnenin birkaç saat etkisi oldu okadar kremle hapın etkisini görmedim kurdeşan gibiydi
ebrarglnr doravedoruk hayır bu kurdesandanda çok farklı bir durum yaa gerçekten hiçbir kadına yaşatmasın Allah Dr buna bı işin soyledi unuttum doğum sonrası olur ne yaparsan yap geçmez dedi kremlerle rahatliyordum etkisi geçince eskisinden kötü oluyordu deliriyordum resmen kasintidan