BulunurHintKumasi ben çektirdim fakat hastanede değil eve gelip eeg çeken yerler var. O şekilde yaptırdım.
Önce şehir hastanesinde çocuk nöroloji doktoruna gittim, doktor eeg istedi ama hastanede zor çekilir dedi, bize böyle bir işlem yaptırırsanız daha iyi olur sizin için dedi. Biz de hastane ile uğraşmaktansa eve çağıralım dedik. Çocukları akşama kadar yorduk, güzelce besledik banyolarını yaptırdık, sonra uyumalarına yardımcı bir ilaç verdik. Tekniker geldi çocuklar uyuyunca. 1-2 saat sürdü işimiz. Sonra raporu hem elimize verdiler hem de doktora e-mail olarak attılar.