Shnnnn günde kaç defa be değiştiriyorsun canım artık bebeğin büyümeye başladı bez değiştirmelerin azalacak bunlar normal mama verdikten sonra buysuz değilse doyuyorsa kilo alımı gelişimi normalse kafaya takma. Su konusuna gelince evet 6.aya kadar mamada verilse su önerilmez çünkü mama su işe yapılıyor bu yüzden bebeği. Böbrekleri gelişmediği için önermiyorlar. Benim kızım böbrek hastası olmasına rağmen doktor Su verdirmedi. Sen doktorunun dediğini dinle bez konusundaysa kilosu iyiyse kafaya takma daha çok azaldığı zaman olucak