33+5te doğum yaptım. 25 gün küvezde kaldı oğlum. 3 gün sonra 4 aylık olacak Allah’ın izniyle. Her ay çocuk doktoru, çocuk nöroloji, çocuk nefroloji ve pediatri gelişim doktoruna gidiyoruz. 6 ayda 1 çocuk kardiyolojisi var ayrıca. Prematüre olduğu için zorunlu dedi doktorlarımız bize. Bir sorun yok çok şükür ama olmasa bile 1 yaşına kadar devam edeceğiz. İhmal etmeyin bence sizde 🙏🏻