Guzelanne19 bazen gelgitler oluyor ,benim kızım da aynı yaşta ,parkı çok sever ama son zamanlarda parkta oynamak yerine site etrafında gezelim der mesela ,sevdiği arkadaşları vardır onlar agitmek için can atar gideriz hadi eve gidelim der , annenannesine gitmeyi sever bir gece kalalım dedi kaldık 2. Gece evime gitmek istiyorum diye ağlamaya başladı mesela , odamı özledim,oyuncsklsrimi özledim der eve geliriz sadece bana yapışır oyunca oda unutur gider 😁 aklımızla oynuyorlar ama tek yaptığım üstüne çok varmamam ,kendi sinirlarinda napmak istiyorsa yapsın ama ortak kararla yaptığımız olaylarda seçenek sunuyorum istersen seni şuraya bırakalım diye ( gitmeyeceğini biliyorum) sonra bizim programa dahil oluyor , sanırım birey olduklarını özgür olduklarini, sınırlarını kesfediyorlar böyle bakıyorum ,bizimki anaokuluna başlayacak ama bu süreçte bale ve resim kursuna gönderiyorum ,az önce kursa gitmeden önce bana odamda toplayacaksan şunları toplama dedi ben de odanı toplamayacam geldiğinde sen toplarsin ben aklımda tutamam nelerin toplanması gerektiğini dedim tamam ben gelince toplarım dedi ve gitti