Arkadaşlar bebeğim 1 yaşında. Ek gıdaya başladığımızdan beri doğru düzgün yediği hiçbir öğün yok. Kilosu ayına göre sınırda 1 yaşında 8 kilo şuan. Elimde kaşık tabak görünce kaçmaya başlıyor. Emziriyorum sürekli aç kalmasın diye. Diyorlar emzirmeyi kesersen yer diye ama çok erken diye düşünüyorum galiba mamaya başlayacaz doktoru ile görüşüp ama önerebileceğiniz bişey var mı bu durumu yaşayan nasıl atlattı ne yaptınız ne yapmam gerekiyor artık ben de çok üzülüyorum