fatmaa37demir Kızıma bugun itibariyle emzirmeyi bıraktırıyorum. Zaten kademeli olarak azalttığım için sütüm de azaldı ama hala da uzun emzirmeyince birikiyor. Peki kaç günde biter bu süt. Çok dolarsa sagmam gerekiyor mu?