simseklivekalpli zumrasmom_ insaAllah. Kuru inciri kim verdi? Nasıl aklınıza geldi benim de bebeğim 11 aylık olacak abisi ablası küçük hep kucaklıyorlar siz baskı yazınca ondan oldu sanmıştım.
AEgemm zumrasmom_ oy kuzum erken doğduğu için oğlumu hep yoğunbakımda bıraktım 1 ay ağladığı zaman brn de ağlıyordum hep sizinki büyük bilinçlidir de inşallah tez zamanda çıkar yavrum o kapıyı beklemek çok zor
zumrasmom_ gurbetcimami solunum desteği alarak akciğer düzelfi çok şükür. Endoskopiden sonra solunum düzelmeye başlanmıştı zaten. Bugün servise aldılar. İnşallah yarın da evimize geçecez
gurbetcimami zumrasmom_ aa çok sevindim gerçekten ben çok daha zordur diye düşünmüştüm ak. ciğerin düzelmesi gözünüz aydın o zamn evinize kavuşacakmışsınız
Birbahargunu zumrasmom_ sizi merak ettim postunuzu arıyordum güzel haberi okuyunca çok sevindim gülümsedim Allah esirgesin inşallah evinize de çıkmışsınızdır sağlıkla yaşasın 🌸
bernadrc zumrasmom_ ne acı bunu doktorların ihtimal olasılığını düşünerek röntgen çekmeyip sizin demenizle çekmeleri umarım sağlığına kavuşur çok geçmiş olsun 🙏🏻
ENERCII zumrasmom_ oy kurban olurum Allahım sana bağışlasın. Rabbim Şafii ismiyle şifa versin inşallah. Dularımız minikle 🙏❤️
Kesban zumrasmom_ rabbim acil şifalar versin su mübarek cumanın yüzü suyu hürmetine kavuştursun sizi birbirinize inşallah dağ salim yuvanıza dönersiniz aminn 🤲😞
zumrasmom_ Soran herkese toplu cevap olsun. Çok şükür iyiyiz evdeyiz. Soran dua eden herkesten allah razı olsun. Bebeğim gayet iyi sadece korkuyor her şeyden ve herkesten