Kızlar kızım 6 aylık mamaya başlattı doktor ama mama içmiyor aptamil daha önce 3,4 defa içmişti 5 aylıkken şuan onu denedik içmiyor. Sma aldık içmiyor evolvia aldık onuda içmedi bi sonra kaşıkla verdik aç olunca kaşıkla içiyor biberonu tutmuyor, sütümü sağıp biberona koyup verdim onuda içmedi biberonla alakalı ama nasıl çözücez bilmiyorum. Biberonu değiştirdik ayına uygun aldık yinede içmiyor. İçine pekmez bile koyduk çok az belki içer diye yine içmedi. Bi öneriniz var mı lütfen yardım edin