Meme reddimiz vardı iki hafta önce çok şükür atlattık üzel emiyordu . Şimdi bir haftadır da emmek istemiyor emsede bir iki yudum alıyor etrafa bakıyor yada az emiyor gönlünü yaparak emzirmeye çalışıyorum . Günde bazen bir bazen de iki defa çay kaşığı ile mama veriyorum. Nedir bu anaapmmam gerekiyor . Tecrübeli anneler yasadiysaniz bu durumu fikirlerinizi paylaşın lütfen .🙂