
30 kilo üstü olan alerjisi ağır olan kişilere rapor ile verilebilicekmis, gerçekten adrenalin ignesinden kullanımı daha kolay olduğu için sevindirici bir haber bnce.
İyiki bilim var.
Alerji için birşeyler yapmaları mutlu edici.
Alerjisi olan herkese hayırlı olsun…