Balbocegi__ şunu da belirtmek isterim ki her bebek aynı değil. Belki sizin ki daha erken veya geç olabilir. Ama sabır çok çok önemli, zaten pazar günleri de dahil olmak üzere sema hanım hep telefonun diğer ucunda oluyor kriz anlarında hemen yardımcı oluyor, sabırlı olursanız emin olun başarırsınız