drddd internete başım ağrıyor yazsanız beyin kanaması geçiriyor olabilirsiniz çıkıyor. İnternete bakıp teşhis koymak çok saçma. 30 aylık olmuş artık. Otizm olsa anlarsınız. Konuşmuyor mu çocuğunuz ya da etrafta iletişimi yok mu? Bunlar varsa bi doktora görünün yoksa hiç endişe etmeyin.