alinduhatg 23 aylık kızımda el ayak hastalığı çıktı uykusun içinde bile agızım acıyor diyor emzik tutmuyor malesef bu süreçi en hızlı ağrısız nasıl atabilirim ağzındaki yaralara ne iyi gelir hiç birşey yemiyor malesef
sevimailesi alinduhatg 1 yaşında ki oğlum da oldu el ayak hastalığı vitamin ilaci verdi bize doktorumuz vücuttan çabuk atması için malesef Bi tedavisi yok
Poncikkkk alinduhatg eczanelerden dut şurubu alabilirsn yaralara iyi gelir doktorun vereceği ilaclara fayda sağlar yavaş yavaş kendiliğinden gecer zaten gecmiş olsun
Leblebi_tozu alinduhatg bizde geçirdik maalesef ağız içinde çok yoktu Dr. Ağız içinde çok olunca damla yapıp veriyoruz demişti. Birde vucüdüna fito sür dedi toparlayıcı özelliği var dedi şuan yaralar düzeldi soyuldu.
Alerjikrinit alinduhatg spreyi var karadutlu. Onu alın kullanın. Maalesef berbat bir hastalık geçmiş olsun bir an önce geçsin inşallah. Bizim elleri çok kaşınıyordu deloday şurup ve stilex krem kullanmıştık
alinduhatg sevimailesi Poncikkkk Acaba kaşınıyor mu ? 15 yaşında kuzenım de olmuş bacaklarım ağrıyor agızın ıcı yara olmuş yemek yemiyor üşüyorum diyormuş bırde
Poncikkkk alinduhatg vücudundakiler kaşınabilir ama agzındakini bilmiyorum benm bebeğimdede olmuştu ama cok şükür ağzında çıkmamıştı yaralar
alinduhatg sdakaan ayak ve ellerinde bıde poposun kenarlarında kırmızı kırmızı nokta seklınde yaralar oluyor ağız ıcıdd öyle ıstah sıfır suan bızde
Ozmn Çok çabuk bulaşan bı hastalık maalesef benim kızımda oldu Fito krem kullandık o krem çok iyi geldi
Ayse361 alinduhatg benim kızımda 20 aylıkken el ayak hastalığı geçirdi ağzı aynı şekilde yaraydı İlk vştamşn verdi doktor işe yaramadı Sonra porege diye şr fısfıs var bitkisel ondan verdi ve resmen çofuğum kendine geldi
Melikekkya alinduhatg merhaba bize de dün teşhisi koydular. Ağızdaki yaralar için doktorumuz hünnap marka Karadut Şurubu günde 3 kere 1 çay kaşığı verdi. Bebeğim 16 aylık. Maalesef ilaçla bir tedavisi yokmuş.
arven2024 alinduhatg çok geçmiş olsun aynı durumdayız ağız yarası bendede var 3 gündür hiç birşey yiyemiyorum ağız yarasında iyileşme var mi acaba
Deletedmom_121 alinduhatg giydirmedim sık sık yıkadım kaşınmasın diye krem kullandım nemli tuttum çok ağrısı var ise calpol alerji şurubu ve çinko kullandım bizi rahatlatan şeyler