Ikiprensesannesi23 Kızlar dostinex kullanacağım yarın ama adet oldum yani kullanırsam sakıncası olur mu yoksa aletimin bitmesini mi beklemeliyim
smileanne Ikiprensesannesi23 bende emzırmeyı sonlandırmak ıcın kullanacagım şuan bende 21 ay sonra ilk defa adet oldum acaba kullansam adetımı keser mı bilmiyorum. Sız ne için kullanacaksınız
Ikiprensesannesi23 smileanne 3 buçuk aylık canım kesinlikle emmiyor sağıp verdim onu da içmedi tiksindimi ne oldu anlamadım zaten sütüm çok az 30 cc bile çıkmıyordu
smileanne Ikiprensesannesi23 o aylarda meme reddi oluyor bence ayırmayın 1 yıl barı anne sütü alsın özel bır durumunuz yok ise 🥰
smileanne Ikiprensesannesi23 benım bebegım de o aylarda hıc emmek istemiyodu zorladım onu ille edecek dıye. Sütüm de vardı baya. Sımdı ise ayırmaya çalışıyorum ayrılmıyor bırakmıyor
Ikiprensesannesi23 smileanne sütüm yok malesef ve olanı yine sağdim biberon ile verek istedim ama almadı benim sütümü
Ikiprensesannesi23 smileanne benim malesef sütüm yok 30 cc bile çıkmıyor yine sağdim içsin diye içmedi biberon ile bile
Brctmklll Kızlar merhaba.bende 18 aylık ikizlerimi sütten kesmek için kullanmak istiyorum. Doktor nasıl kullanmayı tavsiye etti.bi 2 tablet bide 8 tablet olanı var.