asellinaninannesiii Deletedmom_206 ohhh yarasinnn şifa olsun bebişe benimki 5 aylik mama iciyor atsam olur mu😅😅😅😅
Deletedmom_206 uykusuzanne__ Umursasam atar mıyım sence bacım 😄 Sağolasın canım. Size de afiyet olsun ❤
Deletedmom_206 Bennededimki Afiyet olsun. Diş çıkarıyordur. O zaten 1 yaşına kadar yemesede önemli değil canım. Mama yeter ona☺
yirmiikikasim23 Deletedmom_206 bizimkide 8 aylik istahi bicak gibi kesildi zar zor mama iciyor icim icimi yiyor vitaminsiz kalicak diye😞
asellinaninannesiii Deletedmom_206 yiaa yerimm 😅😅😍🌸 Allah bağışlasın nasıl ilk kelimelerini ne zaman duycammmm acabaa🥺
Deletedmom_206 asellinaninannesiii Her anın tadını çıkart bacım. Zaten bir başladı mı bebeler bi daha susturabilene aşkolsun😄
Ocakalti 1 haşlanmış yumurta, az salatalik, az katmer, az da patates airfreyde yapmıştım ondan yedi kahvaltı 7deydi Biraz önce de 1 muz yedirdim orta boy 19 Aylık
Deletedmom_206 Ocakalti Afiyet olsun. Benimki o saatte asla yemez. Bunu da saat 9 da yedi. Uyanır uyanmaz devam sütü içer. 😄
Balkizlarim Deletedmom_206 afiyet olsun benim kızlar yaptılar kahvaltısını 🫶☺️ resim çekmedim ben o ara yemeğimi yaptım çünkü 🤣 Kavurma , domates haşlanmış yumurta peynir ve armut yediler portakal suyu içtiler birde 🧑🍳🥰
justmami Deletedmom_206 9 da yaptık kahvaltımızı çok erkenciyiz😂 yumurta salatalık domates peynir çilek. Aklıma gelseydi bende fırında ekmek yapardım neyse yarın sabaha menü belli😂
Deletedmom_206 asellinaninannesiii Hemde ne cıvıltı. Devamlı şarkı söylüyor “Hani çağırdığın kızlar nerdeler Osman” favori şarkısı😂